Ungdomstrænere

Lykke Rasmussen

Sjov og Badminton tirsdag
Alm. ungdomstræning tirsdag

Jeg er 24 år gammel og står for sjov og badminton og den almindelige ungdomstræning. Til daglig arbejder jeg som radiograf i Odense, hvor jeg også bor. Jeg har spillet badminton siden jeg var 5 år og spiller i dag i Team Fyn på 3. Division. Jeg synes først og fremmest at træningen skal være sjov, men med mulighed for at lære nyt, blive udfordret og selvfølgelig få noget sved på panden.

20230921_170048

Oliver Lee Nowak

MINIton tirsdag
Sjov og badminton torsdag
Alm. ungdomstræning torsdag

Jeg er 25 år og er opvokset i Hjerting en lille by udenfor Esbjerg. Jeg flyttede til Odense i sommeren 2019 for at træne en masse badminton. I sommers (2023) færdiggjorde jeg min bachelor i Idræt og Sundhed på Syddansk Universitet, og skal læse videre på kandidaten. For mig skal træning være motiverende og lærerigt men også udfordrende. Der skal være plads til alle.

20230914_175652

Paw Eriksen

Alm. ungdomstræning torsdag

Jeg er 24 år, og til dagligt underviser jeg på Haarby Efterskole. Jeg bor i Odense, men spiller senior badminton i klubsamarbejdet Team Fyn. Jeg har selv spillet siden jeg var 7 år gammel, og har siden da haft en stor passion for spillet. Jeg har selv haft en elitekarriere, som toppede i mine ungdomsår fra u15-17, hvor jeg b.la. fik 4 EM guldmedaljer rundt om halsen. Udover det er jeg en meget åben og snaksaglig herre, som både ser det sjove, seriøse og hyggelige i sporten. Jeg har været badmintontræner i 8 år.

20230921_180722

Magnus Moseholm Pedersen

Sjov og Badminton torsdag
Alm. ungdomstræning torsdag

Jeg er 20 år gammel, og har spillet badminton i klubben i 10 år, hvoraf jeg også har været hjælpetræner i 5 år. Jeg er lige blevet student og er i gang med første sabbatår. Jeg nyder at lære fra mig og se spillerne udvikle sig, så jeg glæder mig til en sæson med masser af fjer og kammeratskab.

20230912_200439

Hanna Østrup-Mortensen